maanantai 25. maaliskuuta 2013

MOLLY JA MINÄ




Rouva Jones on Odd Molly-tyttöjä. Tai naisia. Olen ollut alusta asti, koko Mollyn kymmenvuotisen tarinan. Joo, on tullut kerrottua aiemminkin. Ja tiedän myös haluttujen Mollyjen metsästämisen salaisuuden. Ne on varattava etukäteen, juuri silloin kun kuulet jonkun kauppiaan mainitsevan sen merkittävän lauseen: "Tilasin juuri Mollyjä." Sitten vaan haukkana varaamaan.

Nämä olen nyt onnekkaasti hankkinut Grey&Whitesta. Perusneuletakkeja, klassikkoja. 
Mustanharmaa ja pinkki. Happy me.

Kaulassa BeckSöndergaardin huivi. Sekin Grey&White.  Musta tunika Delly.
Ja ranteessa Pernille Corydonin rannekorut Nougatista.















8 kommenttia:

Elämän Helmiä kirjoitti...

Voi miten ihanat!
Onpa todella kivat yhdistellä monen eri vaatteen kanssa. Ihanat kevään kevyet "takit".
-päivi-

Nuppu Home kirjoitti...

Noi on siis niin niin ihanat. Miten hyvin sopivatkaan sulle!

maarit kirjoitti...

Hieno toi musta ;)
Istun tässä kirjoittelemassa tuollainen pinkki-takki päällä ;D
Ihania vaatteita

Maarit

Unknown kirjoitti...

Kerrassaan kauniita! Musta on mun suosikki :)

Melina / Minishow kirjoitti...

Nämä neuletakit on kyllä niin ihania, mutta myös valitettavan tyyriitä. :)

-A- kirjoitti...

Mä olen myös Mollytyttö <3 Menin jopa naimisiin Odd Mollyn mekossa :) Lovely knitit on ihania ja monikäyttöisiä! Itse omistan noita puuvillaisia puuterin ja tummanharmaan värissä :)

Mar3ngi kirjoitti...

Noi Mollyn neuletakit on kyllä kauniita. Tämän kevään keltaista olen käynyt muutaman kerran hiplaamassa.. Tuollainen mustana olisi kyllä ihana klassikko!

Elsa kirjoitti...

Ihkuisen ihanat!
Kivasti yhdistettynä erilaiset kuosit, tykkään.